nygräddade munkar

God kväll alla söta läsare :)

sry för dålig uppdatering men de har varit mkt just nu, på jobbet är de lungt, men när jag väl har slutat har de var mkt, de är inte långt kvar tills jag flyttar, så börjar lite smått att packa ihop, och i dag åkte jag hem för jag var ledig ons-fre och de är skänninge marknad :) nästan de bästa på hela sommaren :) hehe, köpte lite bullformar, och nålar och strumpor, inte världens bästa kvalité men de håller ett år sen köper jag nya nästa år, för 13 par håller ganska länge ändå :) hehe^^  ooo får ju inte glömma att jag köpte lite munkar, som är så grymt otroligt goooda :) färska och nygräddade.. mmm mums, de bästa :) hehe


bild: google.se

Nu blire grillning med hela familjen..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0