mot västkusten

Hallå alla goingar :)


Hur har ni det idag??  Jag har de bra :) ska snart åka ner till västkusten igen ;) ska bli skönt att komma hem dit ett tag, för om en vecka flyttar jag från Åsa och Löfta skolan ;( de kommer vara jobbigt, men de är ändå skönt att kunna öppna nya dörrar, komma till en annan miljö ett tag :)


Måste börja packa också, började ju lite smått här om dagen, tror jag berättade om det, usch.. men i morgon blir de att jobba sen packa :)


De känns som de har varit helg, bara för jag har varit hemma i tre dagar nu, och ska åka ner och jobba i morgon ;) de är lite tokigt att vara ledig i veckan o jobba vissa helgen, men blir helt lost på dagarna ;S ;P

 
Mobilbild :S ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0