God planering

Har precis varit nere på ”stan” vet inte ens om man kan kalla de för dä, men ialf :P hihi skulle fixa nytt legg, fick ta de på expert, så måste jag ner till banken i morgon ingen, för att lämna det, var där i går för att jag ska ha ett nytt Visa kort :) banken stänger så tidigt här :S
trippade in på apoteket för att hämta ut nya piller, när jag ändå var i närheten :)

ursäkta suddigheten :S ;)


Kollade runt lite på shopping sidor hittade massor med snygga kläder :) beställde en jacka inför den kalla vintern som jag hoppas kommer ;) måste ha en ordentlig vinterjacka, har haft skinnjackan ett tag nu och den är inte så varm i längden :S :P


hoppas att den passa :D hih^^

Nu blire Allsång på skansen sen Uptown girls



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0