Ett skratt förlänger livet :)

Halloj :) Hur har ni det i sommarvärmen??

Jobbade nu för förmiddagen, phhjjjuu va varmt de var, och så sprang vi runt och skulle göra iordning alla salar som hade använts och skulle användas.. checka ut gäster och checka in.. och imorgon kommer en ny grupp barn, på måndag kommer en vävkurs, sen två konferenser.. så de blir mkt att göra fram över.. men de är ändå kul att de händer lite :)

De hände en riktigt rolig och pinsam sak på jobbet i dag, vill berätta men de är för pinsamt att göra det :S ;) hehe usch.. men va vi skrattade åt de ;) heheh^^


inte okej ;/


Satt på swebussen i går i 4 timmar sen en timme extra med pendel och buss, jobbig resa, men de som var bra var att jag hade en iphone så jag kunde hitta på något rolig på bussen ialf :)

Nu håller jag på och packar ihop lite i rummet, de känns riktigt tungt att göra det.. men ett måste, lite små saker som jag inte använder och väggsmyckning, slipper jag ta de sen.. så är de bara de jag använde i veckan som jag packar ner.. så om en vecka exakt har jag flyttat hem, och då blir de ompackning och tvättning som gäller, för sen drar jag ner till Värnamo.. ska bli så spännande :) Förresten är de någon som är från Värnamo som läser min blogg?? skulle vara kul och veta :) ihih^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0