Den "stora" bondhålan

Hallå på er :)


Snacka om att de har varit slappt i dag, inte gjort ett skit, packat lite och städat har jag ju försäg gjort, har mest degat framför tv och kollat på Laguna Beach ;) love den serien :) de har gått typ 5 avsnitt varje dag, så har pendlat mellan de och packningen ;) hihi

Träffade fijan i går :) ♥ ooo de var så himla länge sen, gick runt hela stan (som inte alls tog lång tid ;) och bara snackade skit och pratade om hur staden har förändrats under de två åren jag har varit borta, och de är ju ingenting, absolut ingenting, elr jo en restaurang vid hamnen har rivits och de enda bra utestället i stan är också borta. Två saker på två år.. WOW grattis.. ;) Så länge mina föräldrar bor kvar kommer jag komma och hälsa på, men absolut inte sen, så fort de har flyttat, så är de verkligen bye bye.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0