20100825

Hallå alla goa bloggläsare :)

nu har jag äntligen fått tag i en "vanlig" dator ;) fick låna en i klassens dator :)

tredje dagen och har fått massor med skissböcker och linjaler till mönsterkostruktionen :) hade första lektionen med den idag, gjorde ett grundmönster i kjol, de är de vanligaste att börja med, för den är den lättaste :) så de gick bra, vi fick två jätte bra linjaler till det, en stor och en som är 1/4 del mindre, så man kan göra mönster på ett A4 papper innan de kommer till tyget :)

men men... tydligen så vill inte bilderna bli bra som jag har tagit :S får göra ett nytt försök en annan dag..
men fint är de iallfall :D

NU när de har regnat så mkt den senaste tiden så blev de en regnbåge utanför mitt fönster :) mkt nice ;) hiih





Första kvällen kom Rektorn och en engelska lärare förbi med lite kvällsfika :)
så satt vi och pratade massor om skolan och om oss själva :)


Ett stort GRATTIS till alla som heter lovisa, för vi har namnsdag idag :) hihi så GRATTIS TILL MIG :)



Kommentarer
Mamma

Grattis hjärtat!

och kramar!

2010-08-25 @ 16:24:55
URL: http://bejansdagar.blogspot.com
Carin

Sv: tackar :) hihi <3

2010-08-25 @ 19:29:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0