Påsklov

God middag alla glada läsare :)

Som ni har märkt har jag inte uppdaterat på länge, jag har haft mkt att tänka på, och har haft mkt att göra :)Men nu när jag är hemma  kan jag uppdatera oftare :P

Äntligen är de påsklov och jag ska bara ta de lugnt kanske jobba lite med modevisningen. Grymt skönt att alla kläder är klara nu som jag vill ha med, så jag får inte sy mer nu :P och de är inte alls långt kvar de är bara två veckor kvar efter lovet.. wwiieeee :) hoppas att de kommer bli bra, men de blir de nog. :P

Nu har äntligen våren kommit :) kanske inte lika mkt här hemma som nere på skolan, på skolan är de inte någon snö som ligger kvar, men här uppe finns de ganska många snöhögar kvar. Men solen skiner ändå och de är alltid  härligt :)

Igår var de ju 1 april, gick ni på några skämt?? Jag hittade ett skämt i en tidning, de var att istället för 3D glasögon ska de komma 3D linser, tror de var ett skämt, men de skulle ändå inte förvåna mig om de kommer att komma i framtiden sen ;)

Oooo vad jag vill shoppa just nu när jag kom hade jag fått massvis med post :) dels några klädkataloger och en från yves rocher, och lite annat smått och gott, blir så himla sugen på att shoppa loss :) åka in till stan jätte tidning, gå på stan hela dagen och komma hem med massvis med kassar, och även att man har kvar pengar :) tss. Får nog ta o nätshoppa lite istället..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0