Göteborg & Ostindiefararen

I lördags bar de av mot Frillesås :) vi stannad nere i Vallersvik och tog lite matsäck innan vi checkade in på Hotellet. Jätte fint väder fick vi med oss, så de var kanon :)
 



Sen fick vi äntligen checka in :)
Så här såg mitt rum ut :) jätte fint, och en underbar skön säng, men elementet var lite kallt, men de gick ändå :P




Vi firade pappa först med lite pärontårta.. mums va den var god.. thhiii :)

När de andra gick ut på en promenad, stannade jag kvar för att locka håret ;) de tog säkert 1,5 tim att locka håret, men shiiit va snyggt de blev :) en riktigt snygging


Klllaaaaarrrr!!!!!!

Oo shit vilken god mat vi fick :) helt otroligt.. synd bara att jag inte fick med mig pappret nu vad de var för mat vi fick. men bilder togs det ialf :)

De lilla pappsen fick i födelsedagspaket var en KAMERA och en bok och visning på OSTINDIEFARAREN



SVOA SOVA SOVA SVOA SOVA SOVA
 Sen bar de av mot Göteborg och ostindiefararen





Kommentarer
Kerstin

Vilken mysig helg och vad kul att se dina bilder. Tjusiga lockar!

Kram från Kerstin

2010-04-12 @ 20:35:52
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0