CV

God morgon, elr god middag :)

Regn och regn och regn och regn, ingen…  Kan inte bara solen stanna kvar??!! :P Men läste på en blogg att hon hade hört att de skulle bli mkt mkt varmt tills helgen, typ 10-15 grader :) de hoppas vi på :P för nästa helg ska vi fira pappsen som fyller år i veckan :)

Eftersom de bara är grått och tråkigt ute, orkar man inte göra så mkt :P sitter här i pyjamasen och funderar på om jag ska göra lite ansökningar till olika högskolor/folkhögskolor, måste skriva ett personlig brev, och uppdatera min CV, mkt är klart. Ska nog finslipa lite på mitt personliga brev..

Kanske ägna lite tid till att städa rummet, märkte nu när jag kom hem att min adventsljus gran fortfarande var uppe :S de är nog på tiden att ta ner den, tycker inte ni det? :P



Kommentarer
Barbienadja

Sv: Glad påsk på dig med :)



Allt bra?

2010-04-05 @ 22:49:35
URL: http://nadjas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0