Chai Latte

Hemkommen från kungsbacka nu med en ny dosa, göttmos :P  Rania hängde med som sällskap, tog en litet stopp vid espresso house, kan inte sluta älska de ställer, och deras chai latte :P mmmmm så himla gott :P

 


bild: google.se


Har äntligen solvat klar, och började att för skeda, men shit min rygg tycker inte om det arbetet, har så grymt ont så jag fick sätta på mig en ryggskena, som hjälper att sträcka mer på svanken, de hjälpte lite, men är ändå slut i armar och nacka av att sitta räkna alla dessa trådar, tror jag skrev att jag hade 1200 trådar, men de var 1620 trådar, shiiiit sjukt mkt, och 810 varm runt för solvningen, de är svårt att trå att jag orkar ge mig in i det, men de ska ju bli ripstabletter och då ska de vara tätt, och de blir sjukt snygga :P


 

Nu blir de en varm dusch, sen ska jag hjälpa Rania att färga sitt hår, sen blir de film och läggdags, usch helt slut..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0