Catwalk

Hallå alla goa o glada :)


Sry att jag inte har uppdaterat på länge, men internet är så j** segt just nu elr hela helgen har det varit det, hatar när de är så, kan inte göra något.. mkt dåligt mkt dåligt.


I fredags åkte vi till Götet och festade, de blev utgång och BLVD blev det, men shit deras DJ var så dåligt, jag gick upp på dansgolvet och de var sån dålig musik, och de var ingen som dansade, så jag önskade en låt, han bara, nä inte nu när de kommer mer folk, jag bara de är ingen som vill dansa till den musiken du spelar nu (Techno) och vi dansar pekade jag mot mina polare, han bara om 10 min, men de kom fan inte någon annan låt, usch många minus där. Men kul var de ändå ;)


Helgen har gått sjukt snabbt, och har bara slappad, har tryckt de t-shirtar som var på beställning,
Snabb städar rummet, men ingen dammsugare, den springer verklien bort ofta, sjukt jobbit..
Jag är ialf klar med min BARBIE outfit till modevisningen, och den blev jätte bra o snygg.



Så i veckan blir de att jobba med tidningen som ska vara klar på lördag så kan jag dela ut den, och sen ska jag skriva en presentation om mig så Teresa kan läsa upp den innan de blir min tur på modevisningen. Sen ska jag bygga upp catwalken och fixa i ordning i gympasalen, öva mkt mkt med mina modeller. Så nu i vecka blir de mkt jobb.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0