Bring it on

Wiiieeee!!!!!!!!!! Är så glad, solen skiner och ska åka tillbaka till Löfta imorgon :) mkt härligt :) ooo va jag saknar folket där nere, lilla Sheila och Holly-day.

Har äntligen packat klart, de känns som om de är mindre i väskan nu än vad de var när jag kom hit :S:P och jag har inte lämnat något.. kanske har packat bättre :).. mm förmodligen Carin ;)

Undra vad man ska ta o göra i kväll :) ooo kollade på den nya BRING IT ON - fight to the finish grymt bra film, om ni gillar de andra, elr dansfilmer, kan jag verkligen rekommendera denna, ooo grymt bra :)  love it love it, fick sån inspiration av den. Så jag måste ta o sätta mig ner och teckna lite nu :)


 














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0