7 april 2010

Onsdag idag och idag fyller älskade pappsen år :) stort grattis till honom :)


Vi ska inte fira honom förens i helgen, då åker vi till Frillesås och firar honom där nere ;)


Idag ska jag ta en liten vår promenad i det icke soliga vädret, tycker att solen borde komma fram lite mer, undra hur vädret är nere på skolan, usch jag saknar skolan, de är inte alls ofta eleverna saknar deras skolor, men de betyder ju bara att skolan är bäst för de är den verkligen,


Igår skickade jag i väg min ansökan till TEXTILAKADEMIN i Värnamo, håll tummarna för mig :) hoppas hoppas hoppas :D

 



Kommentarer
Kerstin

Jag håller tummarna! Ha det så bra i Frillesås i helgen. Jag längtar dit och till Vallersvik.

Kram från Kerstin

2010-04-07 @ 16:35:23
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0