Wake up

Hej hopp =)

 

 

Andra helgen är kommen och inte mkt att göra, men på måndag blir det skroten =) så då äntligen kan jag komma igång, så jag får ta o skriva en liten inköpslista på vad jag behöver för tyger..

 

 

Igår var de fest på Gunnars, riktigt kul. En lyckad kväll =)

 

 

Jag somnade på ett litet roligt sätt i natt :P I natt när jag skulle lägga mig, så smsade jag lite och på morgonen när jag hörde alarmklockan och skulle stänga av den så låg inte mobilen på sängborden, utan den låg i sängen ;P när jag skulle stänga av alarmet så märkte jag att de var ett påbörjat meddelande, så jag hade tydligen somnat när jag skrev ett sms =) och lampan var tänd, hade tydligen glömt att släcka den efter jag hade läst en bok :P jag var tydligen rätt så  trött då :P =) hehe ^^

 

 

Jag köpte ett par vita spetstights på Ullared så idag har jag färgat dom svarta.. men de blev lite marinblå så får lägga i dom i färgbadet en ggn till.

 

 

Idag till mat var de makrill, inte så gott, så de blev en tallrik med grönsaker istället.. hoppas på att de är bättre mat ikväll, annars kanske man får ta o dra ihop några o gå o käka flötmat =)

 

 

Nepp nu ska vi ta o göra något nyttigt =) som städa rummet kanske? =)

 

 

Puss o kram

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0