top secret

Fredag har äntligen kommit =)

 

Idag åkte några av festkommittén in till Göteborg för att handla lite kostymer inför festen =)

 

Först vad vi inne på Buttericks och sen till Bodega.
I bodega affären hittade vi de vi skulle ha men shit va priset inte var kompis med oss då.. 600 spänn för en dräkt, usch nej, så jag och Pär gick tillbaka till buttericks  och köpte vårat där, fick 300 kr billigare, visst de var ju inte samma dräkt som på bodega men de våra mkt finare :P

 

När jag kom hem var jag tvungen att testa det.. först när jag tog på mig den tänkte jag att de skulle se ut som hora, men de gjorde de inte, jag blev skit snygg =) hihi men jag kan inte berätta något.. de är top secret.

 

Igår kväll spelade jag och Sheila Skipo, var jätte längesen men oj va kul de var =)
tog även fram mitt godis som jag har haft säkert i 2 månader,
men inte rört de minsta, men i går blev vi lite sugna =)

Ursäkta bildkvalitén



I torsdag kom jag äntligen igång med min matta, de var på tiden, de är lite svårt att få cirkels kanter att se snygga ut, sen har jag bara vävt ca 15 cm så då ser jag inte direkt hur de se ut, den kan bli jätte snygg när jag är klar, min filt var ju sned spänd på vävstolen, men de sys ingenting nu när jag fick den. Så de kan bli rätt så snygg ändå =) när den är klar :P

 

Hittade en roligt tidning att kollade igenom, och hittade detta uppslag =)
The Knitting Machine av David Cole. Flaggan i akrylfilt består av 800 maskor och mäter 10×6 meter. Stickorna är två åtta meter långa aliminiumrör och stickningen är gjort med aviga maskor.

Text från hemslöjden 09/4
lite coolt =)


 

Ikväll blir de att ta en titt på kobbarna sen lägga sig o kolla på film,
jag får se till att vila mkt i helgen, och friskna till =)


Tudelu =)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0