Tisdag

Idag har jag textil projekt hela dagen =) härligt mkt härligt =) så nu ska vi ta o börja på Cims klänning =)

 

Kanske så trycker jag lite också, har en t-shirt och ett linne jag tryckte förra året, men har råkat tvätta de för varmt elr i för hög grad så trycket åkte bort lite, så det måste jag trycka om..

 

Dagens klädesel:


Jeans från JC
Linne från Bikbok
Topp från Gina tricot


O som ni ser så har jag  fläta =) inte vanligt för mig =)

 

Och idag fyller Mormor år, ett stort Grattis till henne :)
Funderar på om jag ska ta o ringa till henne och gratta :)



Utsikt från mitt fönster =)




och idag är de jätte fint väder =) de är skönt


Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0