tillbaka

Snart bär de av till Götet igen.. =)

 

Igår kväll kollade jag på min modevisning, jag började gråta.. vet inte varför, men de bara kom..  synd bara att filmen hade dålig kvalité, ljudet var ganska lågt, och vinkeln lite dålig, men jag såg de jag ville se, jag har ju massor bilder från visningen så kan alltid kolla på dom.. =)


 

På morgonen nu så bakade jag en satts till med bullar =) som jag har lovat att ta med mig ner, så ikväll kanske de blir bullfest =) hehe ^^

 

Nu tar jag även med mig mina mönster till toppar, så nu äntligen kan jag producera mer =) jag har massor att göra, vissa saker kan jag inte göra förens jag får tag i de speciella tygerna jag behöver. Kanske får ta mig en liten tygrunda och gå runt o kolla i olika tygbutiker i göteborg trakten, och även kungsbacka, varberg och runt det. De måste ju finnas de jag letar efter någon stans tycker jag då =)

 

Nepp nu måste jag ta o föna håret och klä om mig lite, min buss går om en timme, och bilen rullar om 10 min..  så måste nog skynda mig lite,

 

Puss o kram <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0