Surprise

Nu är jag klar med mig matta =)

Den är jätte fin =) första cirkel blev inte alls snygg, men ska fråga läaren på måndag om jag kan väva en liten bit till så får ta tre snygga cirklar istället för två och en ful :P

(Klicka på bilderna så blir de större)

 

 

Som lunch fick vi Kungsflundra, o den var god =) faktiskt jag skojar inte =) och till kvällsmat blev det hamburgare och klyftpotatis =) nonnon =)

 

 

Tror jag ska sätta mig och sy lite, ska göra två st presenter till min mor & far.
Tycker att de kan behöva det =)

( De är svårt att bevisa vissa saker, elr man kanske inte säger de så ofta som man kanske vill )
 
♥ Love you mom and dad ♥
ville bara säga det =)



En bild från igår då festkommitén var i Götet



Kommentarer
Mamma

Gullunge!!!

Love you bejb!!

2009-09-12 @ 18:03:06
URL: http://bejansdagar.blogspot.com
sandra

åå vilken härlig bild det va på dig jätte sommrig :)



puss

2009-09-12 @ 18:32:57
Carin

tack =) en av de få soliga dagarna som har varit nu. annars har de bara varit blåst :/



jag kommer hem nästa helg =) tycker vi få ses då =)



Puss

2009-09-12 @ 19:47:46
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0