Skroten

Igår var jag på Gekås =) oo va kul de var, men shit va folk med vagnar inte är roliga, de kör lite hur de själva vill..

 

Men jag hittade nästan allt jag ville ha, hittade inte förvaringslådor, de fanns bara plastlådor o de har jag redan, ville ha lite snyggare :P köpte bland annat, data högtalare, slingfärg, underkläder, tights, o lite smått o gott =)

 

Idag fick jag äntligen börja med provväven, började att solva, men shit va ont i ryggen man får, klämma sig i i vävstolen och sen sitta böjd för att dra igenom massor trådar, ojoj vilket jobb,  nu ska jag ta o vila ryggen lite så får vi se vad kvällen har att bjuda på..

 

På måndag blire SKROTEN =) whoohhooo, då äntligen kan jag komma igång på riktigt =)

 

Puss o kram

 

 



Kommentarer
Annie

Åå, vad roligt :D Vill också dit någon dag. Ska antagligen dit med Anki någon dag, men orkar man vänta ;p



Kramkram på daj

Annie

2009-09-05 @ 10:23:07
URL: http://aannie89.blogspot.com/
Carin

de är nästan som himelriket att komma dit =) hehe ^^

oo va kul =) syr du mkt?? :P



Kramkram

2009-09-05 @ 13:27:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0