Sko punkten


Vaknade och åt frukost, sen tänkte jag sova igen, men min rumskompis städade, så jag fick lite energi till att städa jag också ;)

 

Sen åt vi en jätte god lunch, kycklingfilé omrullat med parmaskinka, hur gott som helst ;P

 

Och sen bar de av till kungsbacka för lite shopping, jag, Holly och Sanna åkte först till röda korset för Sanna och Holly skulle hitta lite maskerad kläder, och sen vidare till Sko punkten, där jag hittade mkt bra köp :) tre par skor ;) där jag fick ett par GRATIS och 10% rabatt på de andra två.. mkt nöjd med mina köp, så nu behöver jag inte köpa skor på ett tag ;P


 
De skriker Carin om dessa ;P


 



 
Varma och snygga stövlar till vintern ;)



Såg på Idol i går kväll, sen gick vi till Svanen och åt lite flötmat nonnon ;)  Bilder kommer när min sladd har kommit, den är i ett paket på väg ner hit.. Men shit va kul de var, skrattade jätte mkt, men de blev ändå en tidigt kväll för mig, hade huvudvärk så gick hem o kollade på en film :)







Puss & Kram



Kommentarer
Mamma

Ja, det ser jag också att det står Carin på de första. Så bra med varma goa till vintern ;)

Kram

2009-09-26 @ 17:37:02
URL: http://bejansdagar.blogspot.com/
Carin

visst gör de ;)

mm de tänkte jag med på,

Kram

2009-09-26 @ 18:51:48
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0