På väg

Åkte från skolan 14,40 till Göteborg, för att sedan ta bussen hem kl 16,25 Den bästa bussen någonsin, fick plats med mina ben, kändes så himla skönt :) men ryggstädet är som de brukar, får så himla ont i ryggen av dessa stolar, så får alltid lägga en tröja el något där, för att få mer stöd.  3 timmar på en swebuss går att klara av, skulle inte vilja åka längre.. :/ jag glömde ju min bok på skolan som jag tänkte läsa på bussen, men nej de glömde  usch, kom på de när jag var på väg till bussen, så fick köpa en tidning, Solo blev det, stod mkt tips och roligheter i den ;) o de är lite roligare att läsa skvaller ;) om jag får säga vad jag tycker :P

I Göteborg i väntan på bussen gick jag självklart till Espresso house, och köpte en Is latte och en grillad ost o skinka, non non va gott de är och Is latten satt så himla fin, o den var så god =) men självklart ska jag glömma bort att man blir kissnödig, inte så bra om jag ska åka buss i 3 timmar, så vid Ulricehamn blev jag kissnödig, och fick hålla mig tills jag kom hem, usch nej att gå på busstoaletter de gör jag inte, gjort de en ggn o de var lite läskigt, går inte alls så ofta på offentliga toaletter, vill hellre gå på min egen.. :P  Nog prat om de :P heheh

 


När jag kom hem så stod köttfärspaj på bordet och väntade på att få bli uppäten . Riktigt god. Tror jag ska ta o göra mig i ordning för sängen och sen kolla om de är något bra på TV´n, annars får de bli att krama kudden :P Får se hur de känns att sova i min stora säng, när jag är van vid 90 sängarna nu..

 


God kväll och sov gott

Puss o Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0