Ny slingad

Halloj gott folk =)


Idag har vi underbart väder =) hoppas att de håller i sig, men jag är fortfarande sjuk :/ hosta och nyser, usch inget kul.. men försöker vara uppe och jobba lite, men nålen till overlocken gick, och jag måste ha hjälp att byta den, måste vara en speciell. så jag har inget att göra, men funderar på att sätta upp en till spets, så jag kan knyppla lite till gjorde ett armband av de jag knypplade sist, så kan alltid göra några till, de gick ju ganska snabbt :P

(Klicka på bilden för att få dom större,)(mobilbild)
 
 

Igår hjälpte Sheila mig att färga slingor i mitt hår =) de blev jätte snyggt :P men gud vad jag inte gillar den hettan man måste ha på sig, skaver och tycker inte om att ha den så hårt knyten under halsen, de tog ett bra tag att ta upp alla slingorna, tror säkert 2 timmar att hon höll på, men de var nåra som störde, så får skylla på dom :P sen var de också första ggn hon gjorde det, så de tar ett tag innan man får in snitsen,

 

Nu sitter planschen uppe till festen, är riktigt nöjd med den =)  tyvärr kan jag inte lägga upp den, för då kanske de kommer oinbjudna gäster, o de vill vi ju inte.. :P men vi kan ju ändå känna oss trygga när vi har poliser på plats =)

Jag hoppas att de kommer att vara många där =)  I början på nästa vecka kommer jag och tre till åka in till Göteborg för att inhandla lite saker =) dels våra kostymer :P de är en liten hemlis vad vi ska vara, så de kommer bli kul att se allas miner :P  oo jag längtar så =)

 

Jag har även fixat ett helgjobb =)
hoppas att jag får det, då får jag lite mer pengar, gött mos =)

 

Idag fick vi ärtsoppa inte alls gott, som tur så fick vi pannkakor också =) mumsi =) men skolan pannkakor är inte lika goda som hemlagade, usch vad jag saknar Olas pannkakor, de är helt otroligt goda, Morfar och Mormor är jätte bra på att göra plättar, kanske får ta mig en tripp dit och beställa det :P hehe

 

 

Beställde biljetter hem får några dagar sen, så nästa helg åker jag hem till min kära hemstad, måste hämta lite saker jag har beställt och fått, :P mamma har köpt en jätte fin namnsdagspresent till mig =) vet vad de är, men väntar o berätta tills jag kommer hem :P Då får jag äntligen min kamera, skönt att de kunde laga den, så jag inte behövde betala något, gött mos, de är bra att ha en pappa som har bra kontakter :P hehe ^^

  

(ser lite rolig ut på bilden^^)

Dagens klädel =) 
Byxor & Tröja från Bikbok

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0