Kreativ

Sitter och försöker komma på en idé till en kompis klänning, de är så svårt att designa till en annan, mig själv är jätte enkelt, jag vet vad jag vill. Men de är ett bra prov att testa att designa till andra, om jag vill bli designer måste jag kunna designa till andra och inte bara mig.. Alltid bra att börja i tid =)

 

Jag har varit mkt kreativ idag, elr ialf på förmiddagen, direkt efter frukosten som är vid 9 gick jag till sy salen och sydde klart min tröja, och de två presenterna till päronen, sen började jag skissa på Cims klänning ;P men inte riktigt klar än, vill att de ska vara riktigt wow snygg =)

 

Till kvällsmat fick vi stuvademakaroner och köttbullar nonnon =)

 

Ikväll blire film, men vet inte vilken, får se vad vi väljer, tror inte de blir någon av mina :P har för många tjejfilmer tycker de andra, men vadå de är bra allihop =)

 

Nu ska jag ta en lång o varm dusch,

 

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0