Indiangryta

Nu är min matta helt klar =) jag kan inte ta ner den än för Pia kanske skulle väva efter mig, så då är det onödigt att klippa ner den. Så den får sitta där ett tag, jag är ändå inte beroende av att ha en matta just nu, så den kan sitta där ett tag :P slipper den ligga på en hylla o samla damm.

 

På torsdag ska jag vara barnvakt åt August =) fick ledigt, o jag har ändå jobbat mkt i helgen, och kan jobba lite extra på kvällarna så jag kan ta igen de jag skulle ha gjort på torsdagen.

 

Idag fick vi indiangryta med ris, var ganska gott, trodde de skulle var jätte starkt (kryddigt) men jag kunde äta det =)

 

Till kvälls mat får vi potatismos och Wienerkorv, låter inte lika gott :/ blir kanske sallad istället


Idag fyller Anders år (äldsta systers man) så ett Stort Grattis till dig =)







Puss & Kram

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0