GEkås

God morgon =)


Idag har jag textil projekt hela dagen, elr iallfall från 8:40 – 14:40 gött, men jag vet inte vad jag ska göra, har ju inte mkt tyger, men hittade ett tyg som jag fick av min textillärare, ett mörklila med svarta mönster, funderar på att göra ett par harembyxor av dem, för tyget är ganska skönt, så de passar nog, om de räcker skulle jag kunna göra en tröja också..


Kollade på Madagascar med Ola igår, jag brukar alltid somna till den filmen, men inte nu, nu såg jag hela denna ggn.. den var faktiskt lite rolig :P Sen blev de några avsnitt av Weeds..

Idag blire Gekås yhaajj.. ska bli så kul.. får bara inte glömma min lilla lapp, då blire inget kul..

Igår ringde min lilla pappzen och min kamera är tillbaka =) yeesss.. så snart borde jag få den.. yhhoo


Nepp nu ska jag springa till lektionen, ha en bra dag..



Kommentarer
Frida

De var ett tag sen, hur har du det nu förtiden?



Jag var på GEkås förra helgen hihi..



Då kanske du kan sy ett par till mig, har sätt mkt av dina kläder ursnygga =)



Puss o kram

2009-09-03 @ 12:18:52
Carin

ja de var de verkligen =) jo de bara bra med mig.. hur är de med dig??



klart jag kan de =) tack så jätte mkt,



puss o kram

2009-09-04 @ 18:36:24
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0