Fredag

Fredag i dag :) och ikväll blire lite partyé de ryktas om att de är karaoke på Svanen, så kvällen kanske slutar där..

 

Dagens klädsel:
Egen design tröja
Jeans Gina tricot

 

Sammanfattning av veckan: Sytt ganska mkt, medans resten av klassen var på skolresa, var jag kvar o jobbade, fick klart ett linne, o de är ur snyggt :) tror jag ska göra fler av den sorten, i olika färger :P

 

Vävt klart min provväv, de gick av två trådar, och jag fick en nål i armbågen och den gick av, så de gjorde j**** ont. Usch, men annars gick de bra, o de är alltid bra att ha en provväv, för att se hur de blir i de olika sätten.

 

Håller även på med Cims present :) sent men ändå.. har sytt ihop den, så nu ska jag fixa detaljerna, och fixa till lite fluffs :P tror de får bli helgens projekt,

 

Sen bad Robin mig att sy om en väst till honom, vet inte hur mkt jag vågar sy om den, den är en jätte fin, så vi får se hur vi gör med den..

 

Har planerat klart några julklappar, så nu ska min lärare ta o beställa sen kan jag ta o sätta i gång med det..

 

De skulle vara så gött att vinna en stor summa med pengar så jag kan få shoppa av mig lite :P är jätte sugen på att inskaffa lite nytt, ialf skor, så nästa helg åker jag till freeport och se vad jag kan hitta där.

 

Nu ska jag nog ta o kolla på film

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0