förkyld

God kväll alla bloggläsare =)

Hoppas eran dag har varit bra..

 

 

Min har varit ganska bra, har äntligen kommit igång att sy, idag sydde jag ett par spetstights och håller på med en luvtröja men overlocken kronglade så jag la av.. får mecka med den imorgon.
Tror jag har blivit förkyld för har ont i halsen och är lite snuvig, hoppas att de går över snart, Mamma ligger hemma o är sjuk, så hon och jag kan bilda klubb,

 

 

Imorgon har vi friluftsdag tror jag passar på den, kan jag ta han om mig själv lite, för vi ska vara ute hela dagen och gå. Känner inte att jag orkar det..

 

 

Nu ska jag ta o hoppa in i duschen och sen blire kanske film =)

 

 

Natti natti   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0