Förkyld :(

Min näsa är inte min kompis just nu, börjar bli snuvig igen :/ men jag får börja med lite hälso drycker så går de nog över snart… Hoppas jag…

 

I går sov jag typ hela dan, räknade ut att jag sov 17 timmar, de var riktigt skönt, men nu får jag komma igång igen, jag har inte råd och viljan att vara sjuk och säng liggandes.

 

I mitt horoskop stod det:
Du känner dig sliten på dagarna så se till att få tillräckligt mycket sömn. Frisk luft hjälper också,
De stämde väldigt bra, så länge som jag sov i går :P

 

Igår satt jag i sysalen ett tag på kvällen, så jag tog igen lite av de jag missade, sen har min lärare beställt lite varp och sånt, så jag kan inte börja med något sånt förens de har kommit, så till dess har jag textilprojekt. De är ganska skönt =)

 

Blir att sitta i sysalen hela dagen, måste bli klar med Cims klänning :P

 

Hoppas att mina namnlappar kommer snart, så jag kan sy fast dom i kläderna så jag kan börja sälja..

 

Får springa till lektionen nu….

 

Puss & Kram



Kommentarer
Kerstin

Hej Carin! Hoppas att du kryar på dej. Jag är också sjuk - fick med mej magsjuka hem från Rhodos.

Kram från Kerstin

2009-09-29 @ 19:13:09
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com
Carin

usch, hoppas att den inte förstörde semetern för dig.. magsjukan är inget kul, bara att vara lite förkyld är jätte jobbigt..

kramkram

2009-09-29 @ 20:23:07
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0