Eng B

Idag har jag satt upp en knyppling, udd o stad, den enklaste, tänkte att jag tar o börjar med den, innan jag går på något svårare, så jag kommer in it, har knypplat  mkt som liten, o tyckte de var kul, och såg att de hade en knyppeldyna här på skolan, så hade ju inget annat för mig..


Gick på en engelska lektion idag, men sluta lika fort, usch inget för mig, så jag pratade med läraren och kom fram till att jag får en bok så jag kan jobba på egen hand.. och så kan jag läsa det senare sen, om jag ens behöver det, men de kan kanske ändå vara bra att ha eng B i betyg. De är ju alltid en bra merit


De är äntligen fint väder, så ska nog ut o gå en sväng, får se vad dagen har ett erbjuda senare..


kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0