Viva


Idag har jag bakat bullar… INGEN.. =)
Imogron innan jag åker blir de en deg till som ska bakas ;)
fast nu ska jag ta med några påsar ner till skolan ;P

 


Har äntligen fått min kamera tillbaka =) oo va jag älskar den :P  
Sen hade jag lite mer som väntade på mig =)


Viva la Diva
ögonskuggor 
Huvcardigan 
bh

 



Imorgon bär de av till skolan igen, skönt =)

 

Men i dag nu när jag satt och åt kvällsmat, grillat fläskarré för övrigt =) så hade vi ljus tänt, o jag fick en liten känsla av jul =) tidigare år har jag börjat lyssna på julmusik vid denna tid, förra året började jag lyssna i oktober november så där, o de är ganska sent för att vara mig =) men nu när jag åker ner så är inte min väska lika full, så funderar på att ta ner advent ljusstake, ska inte sätta upp den än men vet inte när jag åker hem, så kan lika gärna ta ner den =)

 

Ikväll blir de nog en mysigt film och lite chips =) får se om de går någon bra på TV´n annars får vi se vad jag har för film kvar hemma..



dags å ta en låt tycker jag =) de var ett tag sen..
Så nu får de bli.....


denna låt får mig att minnas tillbaka till Göteborg

Dagens låt:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0