Cry Babe

Idag är de tvättdag och städdag som gäller. =)

 

Igår gick jag, Holly, Katti Simon och Johan och åt på thai restaurangen som finns här, istället för att äta korv och potatismos så åt jag, friterad kyckling med  ris och sötsur sås, och till efterrätt blev det vaniljglass med friterad banan med ljus sirap, de var de godaste jag hade ätit på länge, yammi, o efterrätten var grymt god, jag har aldrig ätit de förut för jag var inte jätte förtjust i varma bananer, men sen har jag läst mig och äta det, så jag testade moon moon den satt fint,  

 

Senare påkvällen blev de film med Holly o Sebbe, vi såg Rock and Roll, fattade ingenting av filmen, så jag gick till mitt rum för att kolla på en annan, men då ringde Holly o fråga om vi skulle se  Cry Babe, o de gjorde vi =) oo va den är bra,  den bästa låten i filmen kommer här =)



Sen idag efter frukost kollade jag o några till på Music and Lyrics den har man ju sätt några ggn mer den är ju lite bra i alla fall =)

 

Nepp nu ska vi ta o sätta igång med städningen lite.

 

Vi hörs =) Puss & kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0