Barnvakt

Igår kväll fick jag skjuts av den snälla vaktmäster Mats till min syster i Göteborg, De blev lite sent så de blev sängen direkt när jag kom fram,

 

Vaknade vid halv 7 av en bamsekram från August :) Vi såg på bollibompa ett tag, sen blev de frukost, och blöjbyte o tandborstning, de var lite läskigt att borsta tänderna på någon annan, men de gick bra :) han var så snäll så..



(klicka på bilderna så blir de större)

 


Blev lite mer bollibompa och då visade de Richards äventyrsvärld och Bella o Theo, de två programmen jag älskade när jag var liten, vaknade alltid tidigt på lördagsmornarna och slog på tv och då gick Richards äventyrsvärld, älskade den :)

 

Efter det gick vi till lekparken så August fick leka av sig lite, han klättrade och åkte rutschkana och gungade :) De blev lite kallt, så vi gick in och byggde en koja

 
(klicka på bilderna så blir de större)

 

Sen var de dags för middag och pyttipanna stod på menyn, och de gillade båda två :) som tur va :P

 

Lillkillen skulle sova efter maten men de ville ju inte han, men jag försökte med att läsa sagor, och sjunga för honom, men tänkte att om jag går ut och gör i ordning efter lunchen så kanske han somnar, men när posten dunstade ner i brevinkastet kom han springandes, han kanske sov ett tag, vem vet.. :P så vi ritade lite tills Zara kom

 


Jag tog den tidigaste bussen som gick för att kunna komma ner så fort som möjligt för att hinna packa, tvätta och städa rummet innan jag åker hem, för i helgen där de av till hemstaden till päsonen.

 

Får se vad helgen bjuder på för gottigheter, Mickiz´s moder har kräftskiva tror nog att jag tittar förbi.. O på lördag ska mor och far ut och plocka kantareller, kanske följer med om jag orka :P men de skulle vara kul och se om jag kan hitta något :)

 

Oo vet ni vad, jag tror att jag såg en kändis idag, på bussen rån Zara, jätte lik, :) Karim från Andra Avenyn som var tsm med Josefin . Lite kul om de skulle var han :)

 

Folk som bor i storstäder kanske inte tänker lika mkt på sånt som en som kommer från en liten stad :) Jag tycker alltid de är kul att se kändisar ;P

 __________________________________________________________________________________

Jag är med i en tävling hos Maz Studios där man kan vinna en signerad affisch. Läs reglerna och tävla du också! 

Länk Till Inlägg med Tävlingen
Länk till Maz Studios Blogg Huvudsida

Länk till våran partner X Design

Tävlingen avslutas lördagen den 10e oktober klockan 21.00. Lycka till!"

____________________________________________________________________________



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0