Vinden

God morgon alla goa läsare =)

 

Idag blir det mer städning för min del, fast nu är de dags att gå upp på vinden och ta ner alla mina  lådor och kolla igenom dom.. Egentligen letar jag också efter en bok som jag fick av min mormor & morfar, de skulle skänka massor utav böcker till hjärta till hjärta, så fick alla vi barn kolla igenom det och jag hittade min favvo bok =) de gröna huset tror jag att den heter. Mormor läste alltid den för mig när jag sov hos henne när jag var litet barn =) för de skulle vara kul om jag kunde hitta den så kan de skriva en liten kommentar i den.. Den borde ligga på vinden i en låda.

 

Idag när åt frukost fick jag ett lite infall att ne nu ska jag lyssna lite på julmusik jätte härligt var det =)

Frukostlåten ;)






Glöm inte att dra tillbaka klockan en timme =)




Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0