Vilken utklädsel ?

Hallu alla läsare =)

 

Vaknade ganska tidigt i morse, försökte somna om men de gick inte så bra, så fick rulla runt ett tag, men till slut så somnade jag om.. Men usch va jag drömde läskigt :S jag brukar ofta drömma på natten och inte så läskigt, men nu har de blivit så ett tag att om jag somnar om elr sover på dagen så drömmer jag sjukt läskiga saker.. förstår inte alls va de kan vara, så jag har slutat att sova på dagen, kanske ska sluta somna om också :P elr iafl om de är på morgonen, inte på natten, för då vill jag sova.. :P

 

I onsdags fick jag reda på att de var halloween party hos en kompis, och blev bjuden, men jag har absolut inget jag kan ha på mig, för utklädsel är ett tvång :S

 

Om jag fick reda på det tidigare så kunde jag ta med mig polisdräkten, men nu har jag ingen aning om va jag kan vara.. ;S Om jag har tur så kan jag ha kvar mina maskeradkläder från förra året här hemma, så får ta och leta igenom hela garderoben och mitt rum..

 

Håret vet jag hur de ska se ut.. LOCKIGT =) för sitter med spolar i håret =)


 


En sak jag skulle kunna klä ut mig till är en prinsessa =) då behövs det inte mkt alls, för de är ja redan.. hihi^^

 

Nä men om ni har några tips om vad jag kan klä ut mig till :S hör gärna av er =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0