Stämning

Oo vet ni en sak???

I veckan som varit nu så lyssnade jag på första jullåten :) oo de var så härligt, hade värsta julstämningen, fattades bara att snön skulle komma, jag längtar lite faktiskt till julafton, elr jullovet.. kunna köpa massor med julklappar, julpynta, baka massor goda lussekatter och julkakor..:)


Denna låt lyssnade jag på.... Var....



Visst är den bra ;)


Idag har jag nästan sytt klart ett linne, de som fattas är att de ska vara ”trådar” på sidorna.. De får jag ta imorron, elr i kväll, beroende på vad kvällen har att erbjuda..:P

 

Nu är de snart kvällsmat, vet inte riktigt vad de blir, men hoppas att de blir något gott, för jag är jätte hungrig..

 

Puss & Kram



Kommentarer
Kerstin

Mysig låt som man blir glad av och längtar till jul av.

Kram från (moster) Kerstin

2009-10-05 @ 20:11:02
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0