städning på G

God morgon alla goa & glada =)


Nu blire att sätta igång med städningen igen, förstår inte riktigt varför jag ens börjar storstäda, för när jag storstädar är de verkligen stort, går igenom allt, varje liten låda, hörn o skrymslen.. Men kul är det :)  ibland ialf :P men om jag hittar gamla saker som jag helt har glömt bort, gamla skolböcker från lågstadiet,(de går försäg direkt i i papperskorgen), men massor pryttlar och konstiga saker som jag ens inte förstår att jag har sparat.. :P usch ja..jag måste börja slänga saker, men vissa är skräp men jag kan inte riktigt ta o slänga det nu =) får nog vänta ett år elr två till :P vissa saker jag gjorde som liten i skolan är ganska bara att spara, för om jag ska bli lärare kan de vara bra att ha lite idéer,

 


Nepp nu kan jag inte sitta här mer, dags o städa nu

 

Puss & Kram



Kommentarer
Emma

Schysst bild!

2009-10-27 @ 11:03:19
URL: http://mitttittin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0