Militär

God morgon alla goa o glada =)


Vakande för en liten stund sen, grymt skönt att sova ut lite :P

Igår var jag på halloween party :P som jag berättade och de jag var utklädd till var…. Militär =) (Dä fick bli det ändå ;P)
Tänkte vara ”kanin” annars, för jag har ett par kanin öron från Liseberg, men ville inte förstöra dom, så de fick ligga i väskan under kvällen :P

Mötte Nikke  och gick vidare till Simone för förfest, vidare till Jimmie senare på kvällen..
De var ganska kul.. Kul att träffa Mickiz ♥ ialf har inte sätt henne på ett tag.. så de var jätte kul =) 


Några bilder från igår :P

  

Militärerna =)
  

Hos jimmie... Sjunger för födelsedagsbarnet Simon.. (2:bilden)
     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0