Massage

Fredags åkte jag till Maggi =) först när jag kom fick jag lite massage på armarna, grymt skönt =) sen åt lite Tacos, mums va gott de var, ont jätte mkt, nästan för mkt.. Sen blev de Idol, tyclte Calle eller Nicklas skulle åka ut, men Camilla åkte istället.. aja..

 

Fick sova ut på morgonen idag, de var riktigt skönt.. sen åkte vi till Alum och shoppade lite, jag köpte två linnen på REA.. och en jacka  





 

Sen efter det, fick jag lite mer massage, på rygg, nacke, ben och ansikte, jag höll nästan på att somna, oo grymt skönt, hon kommer nog att bli en riktigt bra massör.



 

Nu sitter jag nere på skolan igen tror de blir film ikväll. Men imorron får de bli att jobba lite.. har skickat efter lite tyg, pärlor och paljetter som kom i fredags, så nu kan jag äntligen komma igång igen :P göttans

 

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0