Lagerhouse

Nu bär de snart av till Göteborg ingen,

 

Haft en bra och skön helg hemma hos mina föräldrar.

 

När jag kommer ner till Göteborg, tror jag att jag ska ta en liten shopping runda, behöver gå till Lagerhaus för att köpa ett fotoalbum, de hade väldigt snygga och med många sidor, har massa med gamla löfta bilder som jag vill sätta in i album ;P De är mkt  mysigare att kolla på bilder när de sitter i ett album, än när de ligger i en låda elr via datorn.

 

Vann tre auktioner på tradera i går =)  massor med pärlor i röd, lila och rosa, som jag ska ha som accessoarer på mina kläder, Tradera är mkt bra.. fast med vissa saker kanske de inte är lika bra med.

 

Just nu sitter jag med August i knät och han kollar på Nalle puh medans jag skriver i bloggen =)

 

Nu ska jag ta lite mellis innan bilen rullar i väg

 

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0