Kanelbullens dag

Idag är de kanelbullens dag, de är synd att jag inte är hemma och äter mina goda bullar, får ta o baka en sats på lovet när jag är hemma, kanske två och ta med mig några ner till skolan, dom bullarna jag tog ner sist var mkt omtyckta och tog slut väldigt snabbt :P


 


Jag har blivit väldigt förvånad av mig i helgen, idag åt jag kålpudding för första ggn, men jag hade mkt sås och lingon till ;P och mkt mkt sallad :)

 

Pratade med min mor & Syster förut, och nästa helg åker Zara hem till päronen, så jag tror nog att jag händer med henne, så jag kan hämta lite varmare kläder ;P och hälsa på folket..

 

Nu blire film..

A walk to remember


 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0