Höstlov

Imorgon blir det att sätta sig på en buss 30 mil hem till päronen, ska bli sjukt skönt att komma hem, har verkligen längtat, de passade verkligen bra med ett lov nu, få ta de lugnt och bara slappa.. bli ompysslad och få god mat..

 

Har inte så mkt inplanerat över lovet, men tror jag ska ta en tripp till mormor & morfar, träffa dom lite, kanske gå till tygbutiken, se om de finns snygga tyger där.. Ska även ta och gå igenom massor i mitt rum, en julstädning, kanske, jag vet inte när jag kommer hem nästa ggn, så de kan nog vara bra, kanske göra lite julfint också, men får nog vänta med att sätta upp adventljustaken.. men de skulle vara jätte mysigt om den kunde komma upp.. Måste iallafall ta ner en hit ner. Så jag har lite mysigt i rummet när de börja komma till juldagarna..

 

Ikväll ska jag tvätta alla kläder och packa ner de sista.. kanske sätta mig i vävsalen och fortsätta att solva lite, har gjort hälften, tänkte att jag skulle kunna solva färdigt innan lovet, så jag kan börja skeda efter.. så jag kan komma i gång att väva snart, de måste bli klara innan jullovet..

 

Igår hade vi festmöte och vi planerar nu en till fest, med temat BLING BLING..

 

Snart är de dags för mat, och potatis sallat och kallskivat står på menyn, hoppas de är gott, annars får jag ta kallskivat och sallad..

 

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0