Grattis Sheila

Idag firade vi Sheila för hon fyller 23 idag =)

 

Först innan frukost kom jag, Holly och Kajsa in med tårta o blommor och överraskade henne :P sen sjöng vi för henne på lunchen, HELA skolan :P de tyckte hon inte om.. men man fyller bara år en ggn om året..  :P och efter skolan åt vi kladdkakan hon hade fått på morgonen :P

 

 



Annars har de inte hänt så mkt idag, jag har packat lite, för åker hem i helgen, måste kolla bussar till Göteborg med, de får jag inte glömma.

 

Får vi se vad som händer i helgen, funderar på om jag ska ta o ringa Sandra o se om hon vill hitta på något,

 

nu blire film med Hollypolly tror vi ska se flashdance :P




Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0