Filmtema

Torsdag idag och i kväll är de första skolfesten på G.. Filmtema står på festen höjdpunkt, så alla ska klä ut sig till filmstjärnor =) de är ganska många som har anmält sig, så de är riktigt kul =) o jag hoppas att kvällen kommer bli riktigt kul =) kameran kommer verkligen vara på plats och imorgon kommer ni få se hur kul vi hade det :P

 

Annars så är allt bra, hostan har kommit igång :/ men snuvan börjar försvinna, nyser inte lika mkt, men usch hostan är inget kul.. Så jag får ta de lugnt i kväll.

 

Igår kväll så hjälpte Sheila till med Sannas hår, för hon skulle permanenta sig, jag blev riktigt sugen på det, för jag har länge velat ha lockar i håret, för när jag lockar mitt hår så går de ur efter en timme elr så.. Och de var inte alls dyrt. Tror medlet kostade mellan 50-70 kr och spolarena ca 30 kr, så när jag åker till Ullared nästa ggn ska jag nog ta o inskaffa det, borde vara lite billigare där :P

 

Ska ta och gå och börja pynta salen festen är i, sen vidare ner till köket och skära grönsaker till 70 pers.. som tur är jag inte själv :P

 

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0