fick packet!!

OOO kolla här.. Jag har fått fyra packet =)
 2 i går och 1 i dag, och 1 förra veckan, yeaaah!!!

Förra veckan fick jag pärlor, som jag pärlade armband av..





De jag fick i går var Britney Spears parfymen, och en överraskning =)Och idag fick jag min efterlängtade plånbok från Anna Sui, och när jag kollade igenom den och skulle öppna myntfacket, så såg jag att de låg en ring och ett par örhängen där. De var jätte fina, å örhängena kommer jag säkert att använda, men ringen tror jag nog att jag inte kommer använda, men tack ändå, det var jätte gulligt att skicka med det =)










Usch i natt frös jag grymt mkt så när jag vaknade hade jag huvudvärk, så gick upp till frukosten och la mig och sov en timme, för att sova bort huvudvärken, sov till lunch, sen satte jag mig och skissade kläder till min kollektion, idéerna bara forsade fram :P jätte kul så nu har jag lite att göra igen =) och sen har jag lite annat som måste vara klart till jul :P Men jag måste försöka få dom andra i min klass att åka till skroten snart igen, så jag kan köpa lite nya tyger och börja producera ännu mer =) måste också fixa en tidning med mina kläder, elr något roligt sätt att visa vad jag har gjort, så folkt vet vad de kan beställa osv. :P

 

Idag har jag detta på mig.. ¨



  

Underlinne : Gina Tricot
Överlinne : Bik bok
Långa ♥-halsband : Gina Tricot
Halsband : Ola
Klocka : Ur & Penn
Cofta : Gina Tricot
Byxor : Bickbok
Vita Sockar : Kapphal
Skor : Din sko

De blev mkt från Gina och bikbok märkte jag där =)



Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0