De är mkt nu

Oj oj vilken dag.. vaknade inte på rätt sida idag för efter första fikat, kom allt på en ggn, skrivaren funkade inte, lärarena var inte på plats (de var lediga idag, men hade glömde det) skulle leta efter OH papper. Sen lite annat också, så de tog bara stop. Fick gå in på rummet o lugna ner mig lite o prata ut.. sen tog jag  en lång och varm dusch. Oo de var riktigt skönt, kände mig mkt bättre efter det..

 

Tror nog jag är lite stressad, vill ha klart så mkt. Och de är så mkt på ggn. Känner mig lite stressad över att mina lappar inte har kommit… de måste komma imorgon, om de inte gör de får jag ta o ringa till företaget.. de ska inte behöva ta ca 3-4 veckor..

 

Jag längtar hem lite nu, känner att jag skulle behöva föräldrarnas kärlek <3

 

Nu är de snart mat, och tror de skulle bli chilikassler med mosgratäng.. låter la sisodär, men om jag kunde äta helgens mat, så varför skulle jag inte kunna äta detta ;P




OO va jag saknar er.. Måste ses snart,
 tycker ni kan ta en tripp ner till min skola :P hehe ^^ Love you


Puss & Kram



Kommentarer
Cim

Va söt du är :) Saknar dig med :) Säg till när du ska till vadstena igen så kanske ja kan komma dit med :) Men självklart ska ja komma o hälsa på o du får ju komma hit med :D Pusssar! <3

2009-10-06 @ 18:39:40
Mli

Skäller lite på Mickis här :P Men hon har pratat massor om att hon vill de =D Ska bara se så att ekonomikvarnen hoppar igång! Puss

2009-10-06 @ 19:31:13
Pappa

Ses snart. Puss o kram.

2009-10-06 @ 21:54:46
Carin

Jag ska dit i helgen nu.. sen blir de lovet v 44 och då är jag hemma en vecka..

klat jag kan komma upp o hälsa på dig.. <3

Pusselipuss <3

2009-10-06 @ 22:22:20
URL: http://thaalins.blogg.se/
Carin

Mli: mm de är bra.. borde inte vara så dyrt.. om man beställer långt innan så funkar det:P

puss

2009-10-06 @ 22:23:53
URL: http://thaalins.blogg.se/
Carin

Pappa: De gör vi =) puss & Kram

2009-10-06 @ 22:24:22
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0