blåser storm

De blåser storm ute..  tur att jag sitter inne i värmen =) Skulle vilja tända ljus men p.g.a vårt brandlarm kan jag inte göra det.. jag känner inte för att pejja 8000 kr om jag skulle sätta igång det.. Usch nej, dom pengarna kan jag har mkt roligare för..




  

 

Idag efter frukost tänkte jag sova lite, men sa till mig själv, att de ska du inte göra. Så jag gick till bort till salarna istället. Tryckte om en tröja, som färgen gick bort i tvättmaskinen, så tog en annan färg nu..  hoppas att den blir bättre..


Och nej de är inte Britney Spears ansikte
De är mitt ;)





 

Har äntligen sytt klart Cims klänning, så nu väntar jag bara på mina namnlappar, sen ska jag skicka upp den till henne, hoppas verkligen att hon tycker om den :) jag tycker den är jätte fin ;) tom min lärare tyckte om den.. kommer ihåg från förra året att de var svårt att få positiv kretik från läraren, tror de kan vara att min stil på min design inte var som de andras i klassen, elr min lärares men jag tycker om min lärare ändå ;) och nu fick jag det ett wow när hon såg den ;)   Så jag är riktigt stolt =)

 

Jag är lite rolig ;) jag har varit sån som aldrig äter något från vattnet, men nu har jag börjar lite smått att äta, dels har Ola pushat mig, och även mina päron.. och i dag fick vi fisk med räkor, (lite lik lax walewska för er som vet), jag tog och åt bara räkorna, och inte fisken.. =) räkor som jag började äta sist av allt.. ;) lite kuligt :)

 

Ska nog ta o städa lite. De ser ut som om de skulle behövas

Puss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0