baahh!!!!

Oo vad de inte är min dag idag.. först så ska jag för-solva och de går bra men de är lite trassel ibland. Men sen när jag ska äta kvällsmat, jag kommer dit kl 5 och maten serveras 10 i. och då kommer hon fram med vitt rostbröd istället för hamburgarebröd, och jag frågar va är det här, hon svarar bara nee jag hittar inga fler, och pommesen är inte ens klara, köttet var inte alls gott, faaan va dåligt hon är på att fixa hamburgare med pommes, förra året här hon hade glömt pommesen så sa jag till då gick hon in och värmde sen kom ut efter 5 min igen med fes varma, bleka potatis skivor. Usch faan så himla dåligt.. usch


Som tur så har jag tagit till min lite mer frukt som jag får äta de ikväll…

 

Var tvungen att få ur mig argheten…

 

Kommer säkert ett till senare i kväll, inte så arg förmodligen :P

 

Puss & Kram

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0