091003

Har städat lite idag, och kollade igenom mina lådor och hittade min kära tidningssamling på massor av goa tidningar, tänkte att jag säkert kan hitta några idér som jag sen kan skissa om, men nej inte det, men jag hittade annat smått och gott, lite roliga bilder och texter, som jag ska sätt upp på väggen ovanför sängen, för de är verkligen tomt där.. kände jag idag, förra året hade jag ett rosa luvtyg med massor med roliga bilder..


Förra åter:

NU: 


Tomt va??



De kommer att komma mer ;)




När jag kollade ut genom fönster så såg jag en jätte fin sol och solnedgång i denna otorliga tråkiga storm. Grymt snyggt, de är alltid svårt att få bra bilder genom fönster, men så här såg de ut.

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0