What a feeling

Så blev det att man kom till päronen i helgen..

Jag åker ju swebuss mkt enklare och billigare =)  men de blir alltid långtråkigt att åka buss, hade inte med någon stickning elr sådant, så jag tog med mig en bok *chockerande * jag vet =) hehe.


På bussresan hem nu så var det jätte mkt folk.  Så jag satt bredvid någon hela tiden, jag som tänkte att jag kunde sträcka ut mig lite.. men de gick ju inte.  När vi nästan var framme vid den stationen jag skulle av så kollade jag igenom mina mobilbilder och kom in på de med mig och Ola.. Samtidigt i mp3´n så kom låten what a feeling på, så kom det en liten tår. Saknar att vara i närheten av dig, Älskar dig <33


Idag så har jag fyllt i en ansökan om en lägenhet i Göteborg, sen lite vad jag vill söka till hösten..

Och i morron bär det av till Göteborg igen =) Där formodligen Ola står och väntar på mig när jag kliver av bussen <3 =)


 

Kramar så länge




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0