Sammantattning


Helg ingen =)

Men nu i helgen har jag träffat båda mina syskon har inte träffat Emma på jätte länge, tror det var min student.

Kom på en sak :P förre helgen har jag ju inte skrivit något om :P då jag och Ola badade jacuzzi =), hade massage =) åt jätte god mat (som jag lagade) Fläskfilé med championer i gräddsås och  mina egna pommes gräddade i ugnen med soja och havssalt =) mumsfillibabba


Denna vecka var även sista tryckveckan och jag har åstadkommit massor med olika tryck och dels lite kläder till min kollektion och detta gjorde jag:

Sytt den svarta jackan, leggins och den vita tröjan helt själv =)




 

Gjorde en tröja till Ola som han skulle ha på rosa bandet festen
och jag färgade och tryckte men han valde tryck och text helt själv.





I lördags så kände jag att var här, såg snödroppar och sådana typiska småflugor som brukar komma fram på sommaren, men det var lite moln på himlen..


Söndagsmorgonen runt 6 tiden så vaknade jag till av att de regnade men när jag gick upp och kollade ut så snöade, det var inte lika kul, men nästa ggn jag tittade ut så regnade och har gjort det i princip hela dagen.

Jag tycker att jag borde vara mer ordentligare med att skriva i bloggen för det är mkt som händer men som sagt, de händer för mkt att jag inte har tid, men jag måste bara tag mig tid..



I torsdag så var jag ute och åt med tjejerna i på en thai restaurang som hete Yammi. Jag är ganska skeptisk mot sådan mat, men jag beställde friterad kyckling och sötstark sås, det gick ju iallfall ner =) :P 

   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0